PvPSeveRLeR


PvPSeveRLeR


 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
Sayfayı FaceBook'ta Paylaş

Paylaş | 
 

  Otomatik P Npc'si Ve At

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ByMhanyak
Uzman Üye
Uzman Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 85
Yaş : 20
Nerden : Çıktıın Yerden.
. :

MesajKonu: Otomatik P Npc'si Ve At   C.tesi Ekim 16, 2010 4:55 pm

Merhaba Arkadaşlar Konuya Geçmeden Önce Hemen FilleZilla İndirelim....


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

....FİLEZİLLAYA BAGLANMAK İÇİN OYUNUN AÇIK OLMASI GEREK VE RESİM....
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Yukaridaki Resmi Aynen Böle Yapıcaksınız FileZilla'dan


AT NPC'Sİ YAPMAK SÜPER ANLATIM
Unutmaki Server'in Açık Olması Gerek Yoksa Giriş Yapamassın Fileziillaya


Merhaba Arkadaslar Bugun Size At Npc'sini Göstereceğim....
İlk Olarak Oyunumuz Açık....FileZilla'ya Bağlanıyoruz....
FileZilla'da Yan Kosede Söle Bişe Yazıyor:Uzak Site:/root [Bunu Silip]
Sunu Yazıcaz:
/usr/rain/channel/share_date/locale/hongkong/quest/object/20094
Tabi 20094 Yerine Başka Bi Npc'de Yapabilirsin Unutma


Verdiğim ''Chat'' Adlı Dosyayı MasaUstun'den Alıp Kloserin İçine Atıcaz...
Chat:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



Reboot Atmayı Unutma Servere!!!


P AÇMA NPC'Sİ
ARKADASLAR HEMEN KONUYA GEÇİYORUM
1.FİLEZİLLA AÇIK
2.SERVER AÇIK
3.DİNLE [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
ARKADASLAR FİLEZİLLADA SA'DA YAZAN /ROOT'U SİLİP SUNU YAZIYORUZ..
/usr/rain/channel/share_date/locale/hongkong/quest/object/20086

ZATEN ÖNÜMÜZE HEMEN BİR DOSYA ÇIKIYOR....
SİMDİ VERECEGİM DOSYAYI İNDİRECEKSİNİZ...

DOSYA:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

YUKARİDAKİ DOSYAYI İÇİNDEKİ CHAT DOSYASINI ''SADECE CHAT'' DOSYASINI ALIP FİLEZİLLA'NIN İÇERİSİNE ATACAKSINIZ....

ONDAN SONRA SERVERİMİZE REBOOT ATICAZ....UNUTMAYİNKİ
At Npc'si İçin:/m 20094
P Npc'si İçin:/m 20086
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Otomatik P Npc'si Ve At
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
PvPSeveRLeR :: Metin2 Pvp Server Kurulumu-
Buraya geçin: